Sunday, August 23, 2009

fasting...

happy fasting to all muslims...
ramadhan al-mubarak datang lagi...
makin lama..makin rindu pulak kat sumer perkara...
teringat kenangan masa zaman muda2...
serious-ly...tak tipu..
rase macam dah lama tinggalkan zaman budak2...
padahal aku baru 19 la kot...

at last aku berani hantar sms kat ayah terry...
rindu giler...tak balas pon takpe janji aku hantar...
tapi..balas gak ayah dier...
sangat terharu...siap jemput rumah lagi raya nie...
ayat die macam nie la...
"terima kasih pak cik dan mak pun ucapkan selamat menyambut ramadhan dan sihat di samping keluarga selalulah datang ke rumah d hari raya nanti..assalamualaikum"...
so touching and lovely...
i miss him badly man...
tak pernah aku lost contact dengan dier camnie lama nya...

alahai...aku selalu doa untuk dia...
dengan harapan dia aman kat sane...
hmm...
walau macam mane pon aku hadapi masalah...
arwah tetap aku pikir kan sebab die tempat aku luahkan masalah...

biarla...aku pon dah janji nak move on kan...
aku try...terry, i'll try my best for you...
ape2 pon sempena bulan ramadhan al-mubarak nie...
aku harapkan sesuatu yang indah bakal menjelma...
aminnn....
dengan keizinan ALLAH....

k r..
nak sahur esk...

No comments:

Post a Comment