Saturday, August 1, 2009

samstag!!..

aiyaa...bapak bosan wehh..
dah mati akal aku nak buat apa kat rumah nie....
asyik online jew...
ntah pape jew...
everyday aku sms ngan si gotah nie...
siap gaduh lagi haa...
aku bukan apa...dengan sape lagi aku nak mesej kalau bukan die...

pape pon dengar cerita nie...
hari rabu and khamis pagi ade game bola...
audi cup 2009...
club yang participate, boca juniors, manchester united, ac milan and of coz FC BAYERN...
mula2 FCB vs ac milan...guess what!??!..bayern menang 4-1 kot...
terbaik la..join final jumpa dengan man utd...
nie ibarat macheda vs LAHM la nie kan...
huahuahua....
final khamis pagi...2.40 a.m...
lahm top eleven...kiko tak pulak...
lawan punya lawan 90 minit..0-0 gak...
last2 penalty shoot-out...
BAYERN menang 7-6 penalty kick-out...
terbaik la...satu hari aku senyum kot...
baru nak jatuh hati kat macheda..tak jadi...
abg lahm lagi power...
hahahaha...

lepas tuh, semalam...
ade mamat giler yang bernama hazim zariff...
kacau hidup aku...kata uncle imran...
tapi dah macam ape dah...
well..aku x kahwin lagi dengan imran kot...
tak payah la kacau aku!!!...
poyo la...

k r..
take a nap jap...
-chow-

No comments:

Post a Comment