Wednesday, July 29, 2009

quarantine...

bosan nyer....
cuti mengejut sememang nya xkan menjadi plan kalau nak lepak keluar...
sebab nya...last minute plan memang akan cancel la...
lagi pon, aku nak duk umah la....
keluar je, bukan boleh rehat kan segala2 nya...
betul x!?...

tapi aku kesian dengan n0ad...
dah plan nak pergi main bowling...
tibe2 cuti mengejut h1n1 nie...
sume cancel...
hmm...ntah la...

ape pon, pagi tadi aku tengok game audi cup...
manchester united (2) vs boca juniors (1)...
fc bayern (4) vs ac milan (1)...
dua2 game terbaik dari ladang tebu....
pagi esok, manchester united vs FC Bayern...final kot..
fuhh...macam mimpi lak...
nie la detik2 yang aku and lahm tunggu...
walaupon x ada cristiano ronaldo...
tapi aku dah ade pengganti dier...
federico macheda a.k.a kiko...
fuhh....

ini la yang aku buat sepanjang kuarantin...
bosan tak bosan terpaksa la kan...
bertindak mengikut arahan...
huu...

k2..
chow...

No comments:

Post a Comment