Saturday, July 18, 2009

asia t0ur 2009....

last nite...da greatest night ever...
first time tengok bola kat stadium...
manchester united vs malaysia team lak tuh...
terbaik la...

end of game..manchester united 3-2 malaysia....
aku join abg aku, kak sara tengok match tuh....
terbaik wehh...
first time aku rase puas menjerit...
lepas semua rasa geram aku....
hampir hilang suara gak la...
lagi2 bila macheda join the game kan...
fuhh...tak ley nak describe lorr....

he looks like bastian schweinsteiger....
so, sometimes i imagine fc bayern come to malaysia...
bila la nak jadi kenyataan benda tuh....
hopefully..so0n kan...

picture semalam aku akan upload nanti bila komputer aku sihat...
memandangkan aku dah jauh dari town
and jarang online....
agak payah aku nak story semua nya dalam blog nie....

ape p0n salam takziah untuk aunty ani and family....
pemergian uncle wan sangat terasa bagi semua orang...
19-07-2009....two months after my bestfriends passed away...
sangat rasa kehilangan orang yang kita sayang...
ape pon...semua yang hidup mesti pergi satu hari nanti....
bersedia la k?!...

chow...

No comments:

Post a Comment