Saturday, July 25, 2009

Ladies night..


yer..yer...ladies night...
lebih kurang macam prom...
tetapi c0ver dengan panggilan 'malam kebudayaan'....
hahaha...sebab nya dapat tentangan dari pihak2 ustad....
no komen bout that....

so..aku decide dengan tiya abdul and ain fatihah...
untuk shopping for our 'prom'....
exotic jugak aku hari nie...
dah la dengan tak cukup tidur, homework banyak...
wawawa...nasib badan....

sampai jer kat mid..terus gerak kat pizza hut...
p kene pizza lerr...
mmg masyuk habis la...
sangap gak dengan pizza....
dari kul 3 ptg sampai la pukul 10 baru kami stop shopping...
tiya surrender kul 7:30 malam...
aku and ain meneruskan window shopping kami...
memang kaki aku menjerit sakit tapi aku buat bodoh sudah...
lek2 la kan...

mama bagi aku green lite untuk beli digital kamera baru es0k...
tapi aku serba salah la...
camcorder elok lagi...
aku nak kamera pon sebab aku pon giler tangkap gambar....

aku nak la ada gadget sendiri....
camcorder dulu tuh mama suruh pakai untuk family purpose sahaja...
tak pe la...aku decide untuk tak nak beli kamera...
sebab nya...ape2 pon biarla lepas kenduri arwah and doa' selamat...
hmm....hampa memang hampa...
tapi tak pe kan...
kalau dia dah jadi rezeki kita..x kemana...




k la...
sambung lagi 2 minggu...
out...
-chow-

No comments:

Post a Comment