Monday, July 6, 2009

life...

opening blog je aku citer pasal hidop...

terbaik tak?!?...
takpe la..aku yang taip..bukan orang len pon...
aku bukan ape..sedih sangat...

aku dah hilang orang yang paling aku sayang...
aku tunggu die dari form 4 (2006)...
tapi takde jodoh sebab die pergi menghadap ALLAH dulu...
aku bersyukur gak sebelum die pergi, die sempat luahkan isi hati die dekat aku...
aku ingat semua kata2 dier...sangat bermakna...
aku tak pasti kenapa aku sangat sabar dengan karenah die selama nie...
mungkin petanda die nak pergi jauh kot...

muhammad zhafri bin shahrir...nickname die terry....
aku suka semua pasal dier....
takkan lupe sampai bile2....
hidup aku happy selama nie....
walaupon aku tau die dah ade girlfriend...
tapi tak bermakna aku tak boleh kawan dengan die kan....

family aku kenal dier...macam tuh jugak family dier...
wajah die masih terbayang dalam ingatan aku....
memory card aku pon tak full lagi kan....
teringat lesung pipi die yang comel....
aku sanggup beli perfume yg die pakai...
aku simpan hadiah die yang tak sempat aku bagi tahun nie...
aku bawak je t-shirt yang mak die bagi pergi hostel aku...
aku tak nak die hilang dalam hidup aku...

even, kalau aku keluar seorang pon...
aku dapat rase kan die dekat dengan aku...
bukan ape pon wehh...
aku akan terserempak dengan 'kembar' dier....
tuh yang buat aku rase ok sikit....

mungkin aku sengal kan...
tapi tuh yang wat aku rase lega sikit....
biar la orang nak kate ape kan....
huu....

hidup mesti diteruskan...
itu kate afiq kat aku...
hee...thanks afiq...

k lah...
nanti la aku go0syp kan lagi hidop aku...
chow-



No comments:

Post a Comment