Wednesday, July 8, 2009

malacca...oh...

alaaa...cuti dah nak habis kot...
memang dah nak habis pon, hari nie last...
esok subuh2 adam aku dah bertolak balik ke ayer molek, melaka....
eleh...macam la tak boleh balik kan!?..poyo...

tapi aku dah berazam..sem 3 nie aku nak stay selama mungkin kat hostel..
since my new roomate pon orang penang kan...wawa...yippie!!...
hahaha..excited lak dapat roomate baru yang dulu aku satu mentor dengan dier kan...
aku doa sangat sem 3 nie pointer aku pon naik la dalam 3 and above...
aminnn....

lagipon, buat ape nak balik rumah dah...
yang ade pon family tersayang kan...
kalau depa rindu kat cet, suh la depa datang melaka...
hahahaha...
member2 pon dah wat hal masing2...sedih la nak mention kan...
hanya hati je yang tau....

ape pon 17hb july nie aku ade date dengan federico macheda...
wahhh...terbaik la aku kan...
tapi kan...
aku tak tau nape hati aku berat je nak tinggalkan umah nie haa...
ntah la...tak berapa nak sure lorr...
sebenarnye aku plan before balik melaka, aku nak ziarah family arwah....
tapi masing2 busy jerr...
terpaksa la aku tunda kan hasrat aku tuh haa...

takpe la...16hb ogos nie..
family aku ade buat kenduri tahlil and doa selamat sikit...
mungkin untuk arwah pon ade gak...
aku dah suh mama buat...aku akan jemput family arwah...
tunggu je la yerr...

k lah...
chow...

No comments:

Post a Comment